Brand: Durex

Client: Durex

Durex - brandul de prezervative numarul 1 in lume aduce pe plan regional (Europa de Est) "Campionatul Dragostei" - Loveville 2014. 
Dupa pitch-ul castigat in luna aprilie am dezvoltat platforma #Loveville, care are ca scop final de a desemnat capitala dragostei 2014. 

Dupa succesul inregistrat de Italia in 2013, 5 tari (Romania, Grecia, Bulgaria, Serbia si Grecia) intra in competitie cu cele mai importante 13 orase: Bucuresti, Timisoara, Iasi, Constanta, Cluj, Atena, Heraklion, Larissa, Salonic, Nicosia, Patras, Sofia, Belgrad pentru a castiga titlul de Loveville 2014 si de a organiza cea mai sexy petrecere marca Durex. 

Pentru a puncta toate obiectivele de brand: awarness si viraliate, atingerea intereselor targetului tinta si cresterea vanzarilor in SWB, patforma a fost gandita atat prin prisma mecanismelor de joc (quiz, live chat, sectiune de pariuri) cat si pentru informarea in real-time a rezultatelor campaniei (clasamentul pe vanzari, clasametul in functie de preferinte, training, etc). 

Campania Loveville 2014 s-a bucurat de un start-up exceptional pe toate mediile de sociale comunicare (Facebook, Twitter, Instagram, Pinterest) generand in prima luna de comunicare o crestere cu 50.000 in numarul de fani in social media si peste 50.000.000 de impresii.

Contacteaza-ne