Loveville 2014 strikes again!

Love conquers all! Ne-am convins inca o data de puterea dragostei, pe 12 noiembrie, cand Loveville 2014 a mai adaugat inca un premiu in portofoliul Frank Group si Durex: Best Social Media App la Gala Internetics.

Loveville 2014 a indemnat locuitorii a 13 orase din 5 tari sa-si gaseasca "perfect match"-ul, sa faca dragoste si sa se antreneze pentru a demonstra ca orasul lor este capitala celor mai iubareti pamanteni!

Am dezvoltat o platforma complexa adaptata fiecarei tari, cu un continut specific care sa stimuleze fanii si sa ii atraga in cea mai importanta competitie a verii 2014. Conceptul creativ si asocierea sexului cu sportul ne-au adus peste 200.000 de vizitatori unici din toate cele 5 tari, incercandu-si norocul, iar aproape 10.000 de iubareti si-au gasit perechea potrivita si care au comunicat in sectiunea de chat.

Chiar daca Bucurestiul nu a fost desemnat capitala in care sexul si dragostea merg mana-n mana, am demonstrat ca ne putem lasa imaginatia sa zboare si ca nu doar fanii nostri se pot bucura de experiente incitante si rezultate pe masura!

Competitia s-a incheiat, insa fanii isi pot cauta in continuare perechea potrivita in sectiune de Chat&Hook Up si se pot antrena pentru competitia de anul viitor!

Internetics este primul Festival de Branding, Advertising si Online Marketing din Romania, initiat in anul 2001, ca proiect The Institute. Anul acesta a avut loc cea de-a 14 editie, prezentata intr-un cadru neconventional de catre doua dintre cele mai recunoscute figuri ale mediului online: Cristian China Birta si George Buhnici @Halele Carol! Inapoi la stiri