Promovarea SEQR, o noua modalitate de plata cu telefonul mobil exclusiv prin Garanti Bank, in Romania a reprezentat oportunitatea ideala de a profita de prezenta activa a brandului in social media si de folosi acest mediu pentru a genera buzz.
Campania desfasurata de catre Frank Digital in social media a inregistrat, peste 250.000 de vizualizari, mai mult de 1.500 de comentarii si de like-uri si peste 18.500 de vizualizari ale filmarilor demo pentru SEQR, pagina de Facebook a Garanti Bank crescand cu peste 10.000 de fani.
Campania a fost sprijinita si de aplicatia de Facebook SEQR the City, aplicatie similara unui joc traditional, in care utilizatorii au trebuit sa indeplineasca o serie de sarcini, constand in plati virtuale realizate cu SEQR. Peste 2.000 de persoane s-au inregistrat in aplicatie si 14.576 de produse au fost cumparate in lumea virtuala a aplicatiei.
Campania dedicata noului serviciu a fost creata si implementata de echipa interna de Corporate Communication a Garanti Bank impreuna cu Frank Digital in perioada octombrie – decembrie 2013.
Inapoi la stiri