Durex – Loveville

Milioane de iubareti din 5 tari, 13 orase si-au aratat abilitatile in cel mai COOL campionat al dragostei – Loveville 2014, desfasurat pe o platforma special create si corelata cu pagina de Facebook, https://www.facebook.com/Durex.Romania.

Romantism, curiozitate, pasiune, optimism si dragoste cu nabadai, toate avand ca un scop final: desemnarea capitalei Loveville 2014, dezvaluita pas cu pas, in cursul unor jocuri si conversatii interactive sustinute pe platforma.

Cum a putut insa o aplicatie sa raspandeasca dragostea? Printr-o abordarea personalizata in functie de IP-ul tarii, ce s-a dovedit a fi pe cat de inovatoare, pe atat de eficienta: doar pagina oficială de Facebook a Durex din Romania a fost afisata de peste 60 de milioane de ori pe durata celor trei luni de campanie, in timp ce numarul total de fani a crescut cu peste 70.000, ajungand la 650.000

Comunicarea in timp real s-a dovedit definitorie pentru activarea optiunii “Chat & hook-up” a aplicatiei Durex Loveville, unde, in funcție de profilul de iubaret pe care utilizatorii si l-au putut contura in sectiunea “Partida potrivita”, si-au putut cauta apoi perechea. Aproape 10.000 de utilizatori si-au gasit perechea potrivita şi au comunicat apoi cu ajutorul sectiunii de chat din aplicatie. Peste 200.000 de vizitatori unici din toate cele cinci tari au intrat in aplicatie, in cautarea secretelor care sa ii faca sa gaseasca dragostea si sa o pastreze.

Desi castigatorii competitiei nu au fost romanii, Bucuresti a ocupat totusi un onorabil loc cinci in topul celor mai iubarete orase din cele cinci tari, dupa Heraklion (capitala insulei grecesti Creta), castigatorul detasat, si Larisa, Atena si Nicosia.

Deoarece au raspandit iubirea in cele 3 luni de campanie 5 norocosi fani, care au plasat un pariu in sectiunea “Bet & Win” din aplicatia Loveville, vor fi recompensati cu o excursie VIP la petrecerea la care vor participa 3.000 de iubareti, organizata chiar in orasul castigator: Heraklion.

Prin campania Loveville, Durex a sporit spirititul de concurenta intre cele 5 tari, conectand cultura si evenimentele specifice de orasele participante, comunicand mesajului de brand construit in jurul incurajarii iubaretilor sa-si exprime libertatea si increderea in sine, inspirandu-i sa faca dragoste, in conditii de siguranta.

Platforma Loveville a reusit sa creeze un bazin de comunicare digitala pentru consumatori, aducand vizibilitate si constientizare asupra campionatului, pozitionand Durex in mintea grupului tinta ca un brand optimist mereu conectat la nevoile lor.
Inapoi la stiri